Friday 18 May 2012

my crazy sister and i...

Assalamualaikum kawang kawang sekalian.. dah lama gak aku tak usha blog aku ni... i think its already have web...hehehehe aku saja nak cerita pasal akak aku and aku yg comel comelan ni... just want to share our moment together during do our work...hohohho ni semua pasal abang aku yg mngedik x nak tolong sapu sampah skali... GEDIK(nasib baik ko x de blog abg oi) hahhha apabila malas dan bosan berkawan rapat.maka muncullah kegilaan yg mengaktifkan neurons otak sewelku ini so ini apa yg aku n my akak,BIBAH do...
heheheh perasan muat je aku ni kan...
akak dgn gaya yg aku sendiri tak tau...
RUNNING MAN????(kwang soo wait for meee)
nak deliver ke rumah JH..hohho so tu je lah ape yg aku n akak aku wat.ya,mmg x senonoh skit tap i think people can accept it,right??? ok stop here..maybe i will post more story.. ITS ME,ANIS......

No comments:

Post a Comment